lørdag 26. april 2014

God morgen

Men beina godt plassert oppi sofaen, kaffe i koppen og en liten kropp som sitter under pleddet og ser på barne tv, starter vi dagen her i huset. Vi sitter her og lader opp til fotball cup i dag. :)

I går klatret jeg lengere opp på alders stigen, og d betyde jo litt gaver. Jeg fikk den nye boka til jo Nesbø son jeg gleder med til å kaste meg over. 
Jeg fikk oxo nytt servise til tallerken hylla mi, og jeg bare elsker det. 


Så nå må jeg nok ut og kjøpe mere i den serien. 


Jeg har ikke begynt å plante så mye ute enno, men inne har det dukket opp noen nye blomster. 
Ny vasket hus og friske blomster gjør noe med humøret. 
Iallfall når sola skinner ute, og det begynner å bli grønt. 



Jeg håper dere alle får en super dag der ute. Og nyt vårdagene. 




Ingen kommentarer: