lørdag 22. mars 2014

Tålmodighet prøve!

I dag har jeg fått prøvd ut tålmodigheten min. Og etter en rask oppsummering, kan jeg ned hånden på hjerte si at den er ganske stor. Alt jeg ville at symaskina min skulle gjøre, gjorde den ikke. Og da jeg etter tre timer endelig var ferdig viste d seg at jeg hadde sydd bakdelen på skjørte, PÅ VRANGA!!! Så da la jeg den pent bort og tenkte; pytt sann, jeg syr ei lue jeg. Så har jeg iallfall gjort noe i kveld. Og hva ser jeg når den er ferdig??! Mønsteret er OPP NED!!! 
Så da ble det ingen blogg innlegg om dagens produksjon. 

Men under ser dere litt av går dagens istede. Gikk litt bedre da. :)

Kort bukse og topp med rysjekant. 
Sroppene er ikke satt fast enno, da jeg manglet knapper til disse. 


Tynn baggy bukse i str 3 år bukse og to luer. 

Ha en fin lørdag kveld der ute.
Håper dere har en litt bedre kveld en meg....:)


Ingen kommentarer: