onsdag 26. februar 2014

Forandring fryder

Sitter her i sene kveldstimer og gleder meg til helga. Da skal nemlig kjøkkenet oppgraderes. Slik som d ser ut akkurat nå, passer ikke inn på en blogg, men gjett om d blir fint når jeg er ferdig. 


Det som kommer til å by på utfordringer er alle de små tingene jeg har son jeg så gjerne vil ha framme. 
Men d kan jo bli litt for mye av d gode også. 
Dere kjenner dere kanskje igjen? ;)



D er jo en kjempe utfordring å gå forbi noe i butikke eller på et loppemarked så lenge du vet at akkurat den tingen (du helt bare skulle gått forbi) hadde passer såååå fint inne hos deg. :)

Ja ja. Men har vi ikke plass, så får vi lage plass da. :)

Ha en trivelig kveld alle sammen. 



1 kommentar:

Unknown sa...

Enig med deg, forandring fryder!!Jeg lengter etter forandring i stu!!