mandag 10. mars 2014

Kaffekroken

Rettere sagt te kroken. 
Guttungen er ute og sykler med kamerater, så da tilbringer jeg ettermiddagen i kroken min på kjøkkenet.

Sola er på vei ned bak noen trær, så da var det bare å komme seg innom hus og fortsette å nyte fridagen.

I forrige innlegg (de kommer på løpende bånd i dag) viste jeg dere blomstene som har begynt å komme i hagen. Noen av de har fått komme inn og er plantet oppi en rosa kaffekopp. 





Te koppen min fikk jeg av sønnen min til jul for noen år siden. Elsker det sløve smilet på koppen. "Slapp-av-kopp" kan man kalle den. 



Koppen er selvsagt fylt med yogitea. Med lakris og mint smak. Den er utrolig god. Teen får du kjøpt på helsekost forretninger, og finnes i flere forskjellige smaker. :) Så har du ikke prøvd den?? Do it! :)


Ha en fin dag videre alle sammen :)








2 kommentarer:

loftkroken sa...

Det var en super kose krok :-):-)
Morsom den te-koppen ;-)

Fin uke til deg!

Bente

Unknown sa...

Takk det samme Bente.
Lagt meg inn som følger på bloggen din. :) den er kjempe fint.