tirsdag 7. januar 2014


Det ble ikke mye blogging på meg i jula. Sykdom og julestri tok mesteparten av tiden. Men nå er ribba fordøyd og juletreet er kastet ut, og et nytt år er ankommet kalenderen. Ute skal man tro det er høst. Mørkt og trist. Snøen er uteblitt helt denne vinteren. Men da er det jo ekstra viktig å kose seg inne. Fyr i peisen og yogitea i de nye Marius kroppene gjør godt når "høst" stormen herjer rundt hus veggene. :) jeg anbefaler dere å prøve ut yogitea fra helgekosen. Den er ekstrem god. 




I år fikk jeg nye Marius sokker av min tante til jul. Eller rettere sagt, så hadde jeg lagt inn et sterkt ønske om slike. De er så utrolig gode, og ikke minst fine. Love it. :)


Fikk også Marius kopper til samlingen min. Viktig at sokkene matcher koppen når man skal kose seg. 




Ingen kommentarer: