mandag 22. april 2013

I helgen tok vi turen nok en gang til hytta i Valdres.  På lørdagen gikk turen ned til Fagernes, og innom brukt og antikk butikken. Og det var virkelig verdt et besøk. Vi hadde ikke vært der i mange minuttene før jeg snublet over to gammle trekasser som bare måtte bli med meg hjem. Den ene var liten nok til at jeg kan ha den på spisestuebordet med blomster i, mens den andre blir brukt til vedkurv intill videre. Er på jakt etter flere slike kasser slik at jeg etterhvert kan bygge dem opp til ei hylle. Og tar jeg ikke helt feil, så stod det flere slike kasser i den butikken. Så nå er det bare å glede seg til neste hyttetur.
Er du på jakt etter slike bruktbutikker, kan jeg anbefale å legge turen til landsbygda. På vei hjem på søndag kjørte vi forbi flere garasjesalg og antikkforretninger som er åpent på søndager nå som sommeren nærmere seg.  Og der sjuler det seg masse rare skatter.

Ingen kommentarer: